ny vecka

nu är det måndag igen, usch jag vill ha helg igen. blev väckt av pappa klockan nio fast jag inte ska vara på kunskapsskiten förän halv tre. han vill att jag ska få rutin typ eller vad det heter haha -.-  men iallafall, ska som sagt till kunskapscompaniet på möte sen, om min praktik. jag har hela tiden sagt till dom att jag skulle kunna tänka mig praktik i en klädbutik eller en djurbutik, men så ringer dom en morgon "hej du sa ju att du var intresserad av praktik i en affär, och nu har vi hittat en plats på willys" ... WILLYS? så jag ska gå och slita i 2-3 månader på willys utan lön, och sen kanske inte ens få jobb där? :o känner mig inte speciellt sugen på det, om jag ska vara ärlig, men här får man ju inte vara kräsen heller så jag får väl bita i det sura äpplet, eller vad det heter.  usch nej känner mig inte sugen alls på det.

aja iallafall, har inte varit särskillt aktiv på bloggen i helgen, men jag har haft saker att göra hela tiden så det är därför. nu ska jag göra mig iordning och sen pallra mig mot bussen och åka på det där dumma mötet som jag inte ens vill gå på .. hoppas ni alla får en bra dag, puss!


jag med bäbiskusinen <3


Postat av: Caroline

svar; Ja, jag med. Hon är grym! :]

2010-12-14 @ 11:19:46
URL: http://luggsliten.se
Postat av: kelly andersson

Hejsan! vilken fin blogg ! :)

Skulle vara jätteroligt ifall du skulle vilja kolla in min blogg, och kanske till och med skriva dit en liten fin kommentar? :D <3

KRAM Kelly :)

2010-12-22 @ 16:21:06
URL: http://kiiowa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0