besök hos mormor

åt mat och gick på stan med jasmine innan skolan idag ! blev att kolla runt litegranna och såntdära, och jag har hittat skor som jag vill köpa ! :o converse ofc !! sen så träffade jag farmor, så gick vi till en tygaffär och kollade mönster och tyger till min studentklänning, men hittade inte direkt nåt perfektså ska fortsätta kika lite :) efter det hade jag lektion. hade socialpsykiatrioch satt som vanligt ensam längst bak i klassrummet .. börjar vänja mig nu efter ca tre år ;)  hehe sen så tog jag bussen hem till mormor och hälsade på. det känns bra att vara med mormor nu. känns som att hon behöver oss och vi behöver alltid henne, så .. ah det är ganska tungt nu ochs sånt. efter det tog jag och rebecca bussen hem och nu sitter jag här och leker lite i photoshop ... så roligt har jag.


Postat av: tobias

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT :$<333

2010-02-19 @ 23:29:09

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0