blääää

dom här tiderna gillas inte! sov hos lovisa inatt och det var såklart jättemys och jätteskoj som vanligt. sen åkte jag hem och pluggade matte med faster, och det gick faktiskt väldigt bra .. bättre än jag trodde, jag fattade faktiskt ganska mycket, och det är bra för på tisdag är det matteprov. och för första gången ska jag få godkänt på ett matte b- prov på en gång ! sen var vi hemma hos mormor. som vanligt ganska jobbigt. men kanns bra att vara med mormor ändå. jag älskar mormor. när man kommer hem till dom är det som att komma in i en bubbla, där tid inte existerar. känns som om man bara är. allting är tyst och annorlunda mot vad det varit förut. känns så tungt. och vi vet vad som väntar och det är det som är det värsta. nej nu ska jag typ .. göra nåt .. plugga kanske vore rätt bra ! pusshaayy

OCH JAG HAR SOM VANLIGT LEKT MED KAMERANNN




Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0