elina säger godnatt

mja hej på er, jag vet att det typ inte är nån som läser min fattiga blogg haha men iallafall. har sammanlagt gjort klart tre arbeten den här veckan och lämnat in, så jag känner mig ganska stolt. håller just nu på att plugga till ett prov i psykologi som jag ska göra på fredag. tror faktiskt jag kommer klara det ^^  just nu känner jag mig så sjukt taggad för studenten, så jag vill bara plugga hela tiden och göra klart massa grejer! NU kommer den motivationen som jag har väntat på så många år .. bättre sent än aldrig kan man väl säga, nu jävlar kommer jag ligga i :) blir att plugga projektarbete med jasse imorgon också! nu ska jag tvätta bort sminket (jobbigt) och gå och lägga mig ^^  pusspåer


HEHEHHEHEHEHHEHEHEHHAHHAHAHHHHOHOOHOHHO

Postat av: Ebba

Haha ja verkligen!

Va gör du?

2010-02-11 @ 07:53:58
URL: http://ebbagratte.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0