grattis jasmine <3

nu är det så att min underbara vän jasmine fyller 19 år idag, så massa massa grattis på henne :)  var i skolan idag och pluggade lite och så fick vi hämta ut våra fina studentmössor :)  min står det "Elina (pärla) Op07 Rä" Rä=räddningstjänst. jag blev sjukt mallig haha och taggad inför 11 juni 2010 ;)   känns riktigt bra nu alltså. nu är det bara att komma ifatt med allting,och det är en lätt mach känns det som nu XD men ah 4 månader kvar, så det är bara att kämpa kämpa kämpa, sen är det över =)  hiihihii  ^^
efter skolan åkte jag till friskis och gick på puls/intensiv och det var som vanligt väldigt roligt, och efter det åkte jag till stan och träffade jasmine och folk och gick och åt på spicy eftersom jasmine fyller år :) det var mysigt och väldigt gott :D  och starkt .. haha  ;p   trevligt trevligt. sen tog jag bussen hem och nu har jag provat min vackra studentmössa och såntdäraaa, snart ska jag sova :)   nighty <33


jag förstår inte hur fan du tänker .. hur kan du säga så? skäms du över mig eller? jag är inte så jävla desperat som du får det att låta ... du verkar inte vara den jag först trodde. du gör mig besviken ..


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0