i skola

jag har gjort prov weho det gick åt helvete och det hamnade i papperskorgen! jag kan inte göra prov. hur mycket jag än pluggar så får jag hjärnsläpp när jag sitter med provet framför mig, vilket resulterar till ig .. inte bra, ska göra om det nu på fredag såp jag slipper ha det släpande efter mig massa veckor. lika bra att bli av med det på en gång känns det som. men jag pluggade faktiskt igår, ändå kunde jag bara svara på tre frågor .. men vem behöver lära sig om höftfrakturer? värt ämne att ens ha prov i?!  svar nej. så nu sitter jag här och väntar på att snäckan ska sluta, för vi kaaanske ska åka hem till mormor och vara där ett tag och plugga och sånt. även fast det suger att plugga men iallafall. sitter helt ensam i ett grupprum just nu och bloggar, fast man får egentligen inte vara inne på såna här sidor, så får lärarna reda på det blir jag avstängd från datorerna i två veckor, och det vill man inte. nu ska jag plugga eller nåt .. usch usch, men imorgon är det semeldagen mohahh <3


Postat av: Dendär Viktor

Du måste terra Hökåsen semlorna, hehu!

Inte riktiga semlor men massor med goda é dom =)

<3

2010-02-16 @ 00:17:00
Postat av: Elina

jaa det får jag väl ta och testa ^^ HIHIHIHIHIHIIIII !!

2010-02-16 @ 00:18:32
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0