life goes on

jag önskar att det var så, men hur mycket jag än försöker så kan jag inte sluta tänka på allting. och nu är det bara slut. jag inser nu hur mycket jag har förlorat, och aldrig kommer få uppleva igen. bara tanken gör mig tårögd. alla stunder ... det kändes som att jag var din, men jag har lurat mig själv för jag visste hela tiden hur du egentligen kände men jag tänkte bara på att känna närheten på något sätt. för mig kändes det verkligen äkta och jag hoppades in i det sista. ahit jag fattar inte ens varför jag sitter och skriver den här skiten som ingen ändå orkar läsa. ville väl bara skriva av mig antar jag. har så jävla mycket att tänka på just nu alltså. klarar inte av någonting längre .. jag kollar på bilder på dig hela tiden och jag vet inte varför för det gör bara saken värre .. lyssnar på låtar som jag kopplar till dig. inte bra alls. jag hör din röst i mitt huvud, jag blir galen hejdå


Postat av: Anonym

Du kommer få uppleva något lika bra om inte bättre med någon som är värd dig ! de är inte du som förlorat något de är han :) <3

2010-02-03 @ 22:46:52

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0