moget där

haha jag vet precis vem du är, jag använder mina metoder ;)  men jag trodde seriöst att du var mycket mognare än sådär, fyfan vad lågt du har sjukit ;D  du kan inte vara speciellt stolt över dig själv. liksom hur moget är det att sitta och trakassera människor anonymt på bilddagboken, väx upp! det tyder ju bara på att man har brist på liv. började nästan garva när jag kom på att det var du XD  trodde inte du va så jävla barnslig :D   men aja, vissa utvecklas visst aldrig.

idag har jag tränat massa. var på ett jätteroligt intensivpass, och så har jag ... inte gjort så mycket mer ;o hehehe nu ska jag iallafall göra några mattetal och sen ska jag lägga mig. ska till tandläkaren imorgon :(  har aldrig haft hål i tänderna, så hoppas verkligen inte att imorgon blir första!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0