myskväll

mina kompisar är ute och partajar på krogen och här sitter jag helt efterbliven och äter godis. lyckad fredagkväll .. men så blir det när man är fattiglapp och inte har något jobb ;)  men har iallafall sökt några sommarvikariat nu, så får hoppas att något nappar på det. kommer verkligen inte klara mig utan inkomst i sommar kan jag ju passa på att meddela! ska ju utomlands och sen ska jag till liseberg och grejer. och sen blir det festa och sånt åååh nu vill jag att sommaren ska komma. orkar inte med det här längre. det är varning för snökaos imorgon liksom .. känns riktigt nice. eller inte. det kan bli 4dm snö imorgon igen! palla det ?!?! svar nej .. för övrigt så gjorde jag omprov idag i sjukvård och det gick bra ! :)  sen såå har jag inte gjort så himla mycket. varit hemma och sånt. den här veckan har jag verkligen inte orkat bry mig så mycket om träning och vad jag äter. det har varit så mycket att tänka på. snart är det sportlov! bara en vecka kvar! hejdååååå


tips på bra prodikter. CLINIQUE´s tre-steg, jättebra för hyn.
rengöring, ansiktsvatten och fuktkräm.
och LUMENE arctic touch för att rena huden och insidan. förebyggande
kräm som gör att man inte får finnar .. typ


<3<3<3<3<3


hittade en rådjursfamilj på baksidan idag ^^




Postat av: tobias

SÄMLA<33333 du e fiiiinnnn!!!!

2010-02-19 @ 23:27:42
Postat av: Elina

sääämla <3 och jag är inte så fiiiiinnnn :D

2010-02-19 @ 23:28:30
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: tobias

du är hur himla FIN som helst! :$

2010-02-19 @ 23:30:23
Postat av: Elina

haha vardå nånstans >.>

2010-02-19 @ 23:30:57
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: tobias

hela dig :$<33

2010-02-19 @ 23:31:56
Postat av: Elina

nejdå ^^

2010-02-19 @ 23:33:42
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: tobias

jag tkr de :M (k)

2010-02-19 @ 23:35:19

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0