skola + träning

satt i skolan med jasse idag och jobbade lite med projektarbetet, och det gick faktiskt ganska bra. vi kom en bit. sen vid halv två skulle jag ha socialpsykiatri men vår lärare byter alltid sal så man vet aldrig var vi ska vara. sen när jag väl hade hittat klassrummet så satt alla redan där inne, och då vågade inte jag gå in helt själv, så jag skippade den .. satt och pluggade i ett grupprum. det var faktiskt också ganska duktigt! efter skolan gick jag och skulle klippa mig, men nej det är ju fullt överallt så drog till friskis och gymmade lite. riktigt mycket folk var det, så orkade inte stanna så länge. sen när vi kom hem gjorde vi våfflor ;o  gott liksom !!  nu ska jag duscha och göra mig iordning, sen plugga, sen eova. för imorgon ska jag upp tidigt. hejdå.  miss you, your body and soul. it´s so frikkin empty now ..



Postat av: Alexandra

Tack så mycket. Din med.

2010-02-12 @ 11:04:57
URL: http://zazzabruckner.blogg.se/
Postat av: tobias

söt :D<3

2010-02-14 @ 17:30:51

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0