spicy <3

idag hade jag bara sjukvård, och vi typ flyttade varandra i sjukhussängar och såntdär och efter det fick vi sluta. då gick jag och rebecca till spicy hot och käkade god mat !! 13c ska det vara tycker jag, men rebecca tog 14 ;p   gottigt gottigt var det iallafall ^^  sen tog jag bussen hem. sjukt läskigt att åka buss nu, den vinglar ju så mycket eftersom det är sååå kallt. 25 grader var det imorse. och smart som man är går man i leggings och converse .. inte bra alls ! nu ska jag packa ihop lite grejer och sen ska jag till mormor .. sover nog kvar där. känns bra att vara där. så vi hörs kanske inte mer idag. ni får ha det så bra :) pusssen<3



Postat av: Nathalie

Haha, ja! Godis :D

2010-02-22 @ 17:06:26
URL: http://naho.blogg.se/
Postat av: Emelie

Mina små spicy sötnötar

2010-02-22 @ 18:30:33
Postat av: michaela

jag med (a)

2010-02-23 @ 03:26:39
URL: http://miski.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0