tjockiskväll med lovisa<3

mitt nyttiga liv är spårlöst försvunnet känns det som ... har bara tränat två dagar den här veckan och tryckt i mig en jävla massa skit. inte bra nånstans, men vafan jag orkar inte bry mig just nu .. när allting är förbi kommer jag börja igen men just nu orkar jag inte tänka på det som är bäst. sitter iallafall hemma hos lovisa just nu och vi kollar på "i taket lyser stjärnorna" hihi och snart ska vi se nån skräckfilm som lovisa har glömt att lämna tillbaka till där man hyr filmer haha .. typ ett halvår sen men aa .. vi har som vanligt köpt för mycket godis och så har vio ätit fet marrängsviss och feeta chips <33  nu orkar jag inte skriva mer bajbaj. LÄNGTAR TILL NÄÄSTA HELG!! PARTEEY <33


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0