träning

provet gick skit idag. klarade inte av att skriva det. jag kunde, jag hade pluggat. men när jag fick provet framför mig så försvann allting, och alla dåliga tankar kom på besök i mitt huvud så jag gick därifrån .. får göra om provet sen. känner mig så jävla dålig. efter skolan åkte jag hem och sen gick jag på ett intensivpass, hur skönt som helst. det är som att allt annat försvinner, man är som i ett vakum. uppfriskande och skönt. tips till alla andra som mår dåligt, träna !! det hjälper faktiskt, även fast det är svårt att tro. sitter just nu och lyssnar på musik och kollar på bilder .. ska nog sova snart. och mitt spotify fungerar inte, står att jag är i offline mode .. ingen aning om varför. men det har varit så typ en vecka nu   ;s   nu ska jag nog kolla på andra avenyn och sen sova .. fick knappt någon sömn inatt. pusspåer <3   jag älskar dig .. jag gör faktiskt det

Postat av: Bögjävel

Jag med... Jag förstår mig inte på homofober.

2010-02-04 @ 03:23:52
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: A.C

hej:D



tack så mkt..va snällt sagt^^

allt väl? antar du sover nu:p haha..



godnatt på dig.. ha en bra dag när du vaknar.D

2010-02-04 @ 04:28:19
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: dlc

sv: tack så mkt ;D fin var också fin ..

cpförkyld annars är det bra ;D själv då ?

2010-02-04 @ 10:48:41
URL: http://bbebot.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0