varför gräva ner sig?

jag sitter här och är inte ens trött, lyckat. klockan är över ett och jag ska upp sju imorgon (y) jag har suttit och tänkt under kvällen, och jag har kommit fram till att ta mig igenom den här skiten. det kommer vara väldigt svårt dom första dagarna, kanske månaderna. men sen är jag ute och det kommer kännas skönt. det är så här livet är, det kanske är nu jag ska börja vänja mig helt enkelt. allt blir inte som man har tänkt sig. så nu är de vännerna som gäller och i helgen blir det fest och då ska jag fan ha roligt. tänker inte gräva ner mig i dom här tankarna, det funkar inte så. folk har varit med om mycket svårare saker än det här .. vad betyder det här om några år .. om tio år kommer jag tycka att det här var en liten skitgrej och jag kommer inte fatta att jag deppade sönder .. jag ska fortsätta leva, festa, vara med kompisar, försöka glömma  :)  mitt nya liv börjar. och imorgon söker jag jobb, kan ni skriva upp  ;p  skrev mitt cv idag så nu är det bara att skicka ut det, och hoppas på att man får napp någonstans :p nu ska jag sova, och jag ska drömma om bra saker. imorgon ska jag till skolan, och så ska jag hem till mormor och sen ska jag på friskis! men det kommer som sagt ta ett tag innan man kommer ur det här helt, men ska verkligen försöka nu. jag är inte arg på någon, för ingen har i stort sätt gjort fel. det bara är som det är, och jag tänker acceptera det! puss


GE MIG DEN TRÖJAN <3<3

Postat av: Malin

Att gå isär är fruktansvärt jobbigt! Att förlora en bit av sitt hjärta, sitt liv som man delade med sin partner... jag separerade med min dåvarande sambo för 1.5 år sedan och det gör fortfarande ont att tänka på det, man kommer alltid ha minnen och man kan aldrig glömma, men man kan försöka gå vidare genom att tänka på sig själv, och starta ett förhållande med sig själv och älska varenda sak man gör för sig själv och självklart umgås med sina vänner och sin familj =) Blir tankar alltför jobbiga kan man ju alltid tänka på stackarna nere i haiti, då är ens problem inte så stora längre =)

Hoppas det löser sig till det bästa iaf!

Take care, kram

2010-02-05 @ 02:55:16
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: pauline sjögren

jaa visst är klänningen snygg, love it:)

2010-02-05 @ 09:01:51
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: Miss C

Snygg blogg!!!

Kika gärna in hos mig!!! ^^

2010-02-05 @ 09:41:57
URL: http://missc.devote.se/
Postat av: Henke :D

Bra där :D helt rätt faktiskt :D

2010-02-06 @ 01:37:37
Postat av: elinaa

jaa häänkie ! rätta takter här

2010-02-06 @ 01:39:02
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0