breathe in this life

hur läget är idag ? joda .. helt okej men tänker fortfarande.. alla dessa tankar som egentligen borde vara någon annan stans för jag har säkert egentligen ingenting att oroa mig för .. men det blir bara såhär. iallafall så börjar skolan om två timmar och jag är redan klar med allting förutom lunchen. jag har tillochmed varit duktig och tömt diskmaskinen, de ni!! idag ska jag vara i skolan i två timmar och sen ska jag gå på stan med min kvinna, lovisa ! kommer som vanligt bli mys. sen ska jag träna på kvällen. ska på ett massa kul medelpass ^^  träningen är min befrielse från alla tankar. när jag tränar kommer alla bra tankar och känslor tillbaka. det är då jag mår bäst. man känner hur man verkligen utnyttjar alla krafter i hela kroppen. hur härligt som helst. nu ska jag sluta snacka, för nu ska jag snart servera mina makaroner på café world :)  sen ska jag äta och åka till skolan .. usch usch usch för skola säger jag!




Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0