bad och grillning

efter att jag hade skrivit senaste inlägget gick jag ut och tog ett dopp i poolen, det var 27, nästan 28 grader, och inte ett dugg kallt. man (iallafall jag) brukar ju stå ett tag innan man vill doppa sig för att det är så kallt, men nej det gick att slänga sig i på en gång, verkligen härligt! sen tog jag en dusch och tvättade håret och så kollade jag på andra svenyn med snäckan som vanligt hihi. efter det blev det grillad hamburgare med pommes, massa gott :) och nu sitter jag och dricker saft! håller på och fixar lite, ska åka till jobbet om 40 minuter ungefär, men det kommer nog gå ganska bra idag eftersom att jag sov till halv fyra :) grattis till johanna idag förresten, som fyller 19 år :)  ska träffa henne på stan imorgon och bjuda på en fika! så länge sen jag träffade henne nu, saknar henne verkligen :) så det blir mysigt imorgon! sen på tisdag åker jag, jennifer, lovisa (och kanske någon mer) till grönalund och har det skoj! :D  nu ska jag fortsätta fixa, men jag hoppas att ni alla får en mysig söndagkväll =)  vi hörs imorgon när jag har vaknat ;)  puss! :*



Postat av: A D A | | A D A D A . B L O G G . S E

Svar: Tack :)

2010-07-04 @ 20:04:55
URL: http://adada.blogg.se/
Postat av: DENISE

intressant blogg!:)

2010-07-04 @ 21:17:15
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Tack så mycket! :D Gillar verkligen din bloggdesign också!

hihi

haft en bra helg? :)

2010-07-04 @ 22:12:07
URL: http://adara.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0