brist på rubriker

har nu gått runt på cityfestivalen i flera timmar, och kan tala om att det är ganska överskattat. så himla roligt var det inte. fast det var ju mysigt folk och jag käkade god kycklingsallad (som ni kan se i inlägget under hihi) men jag köpte inte ett skit. förutom ett paket dextrozol för att kunna hålla mig vaken imorgon när jag ska jobba natt .. usch vill inte! men pengar <3 det är ju ganska värt egentligen. börjar nio på kvällen och slutar sju på morgonen och då är man nästan död kan jag tala om. men iallafall vi gick runt ett par timmar ikväll och kollade. jag var hela tiden sugen på att köpa goda saker, typ kokosbollar, men nej jag orkade helt enkelt inte. och jag är för snål av mig haha. dyrt är det ju också .. tog iaf bussen hem sen och nu sitter jag här. måste hålla mig vaken ett par timmar, så jag kan sova ut imorgon, ska ju vara uppe och jobba hela natten sen. blir bara en hemmadag imorgon helt enkelt. ta det lugnt, dricka kaffe, knarka dextrozol, kolla på filmer och sånt mys. då borde man väl orka jobba natten? men vet inte vad jag ska säga när jag kommer dit. för jag har typ fått "klagomål" haha men det är för att sist jag jobbade så hade jag typ 38 graders feber, men det fattade inte dom, för dom trodde bara jag var trött och jag var inte van med att jobba natt och sånt. men nej, jag känner faktiskt skillnad på trötthet och feber, vem gör inte? så nu har dom typ sagt att jag tog för lite initiativ och sånt. kanske inte är så lätt att ta så mkt initiativ när man ska jobba i tio timmar med feber, så att man blir yr i skallen och helt slut när man gått några steg? kände mig riktigt dum iallafall. bli sjuk första natten liksom. dom har fått helt fel intryck av mig, och det känns som att dom har bestämt sig för att inte tycka om mig nu .. men jag får visa dem att jag inte är sådär egentligen. för det är jag inte. aja, dom ska få se hehehhe ;) ska komma med någon slags förklaring imorgon iallafall, så att de förstår. nej hörrni nu ska jag väl .. ja vad ska jag göra? jag har ingen aning. får väl kolla på en film eller nåt. måste hålla mig vaken!! puss på alla människor!

fiskbild


Postat av: Lizette

SV: naw, det tror jag inte på :) du är sötast!

2010-07-02 @ 00:07:40
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/
Postat av: Lizette

SV: jaa, visst blir man? vet inte riktigt vad man ska tro/inte tro på.

2010-07-02 @ 00:16:38
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0