freitag

yes, nu är det fredag! fredagkväll, jippi! har kollat på film med pappa och rebecca och bara tagit det lugnt, riiiktigt skönt faktiskt! var på stan tidigare med jasmine, och det var supermys. puss på henne, det var så länge sen vi gick på stan tillsammans, så det var jätteskoj ^^  vi shoppade (iallafall jag) och fikade, och jag tog som vanligt en snickerslatte. dumma lovisa som har gjort mig beroende. haha puss. sen så gick vi runt och kollade liteee och så kom pappa och rebecca och hämtade upp mig på stan samtidigt som dom lämnade mamma på stan, och skulle träffa jobbarkompisar och äta ute. så jag, pappa och snäckan åkte och käkade på donken och sen blev det shopping på coop forum hihi ;p   sen åkte vi hem och nu har jag kollat på "the boy in the striped pyjamas" och den var väldigt sorglig, speciellt i slutet, jag höll på att börja gråta. det är en film som typ alla borde sen .. usch. efter det har jag inte gjort så mycket. har bestämt typ hur min tattoo ska se ut nu, men jag är för hemlighetsfull för att berätta det för er mohaha ni får helt enkelt se sen när den är klar ;)  det blir någon gång i augusti antagligen (: nu vet jag inte vad jag ska skriva mer .. idag köpte jag: en ny foundation, en primer, ansiktsvatten, fick med en bodylotion på köpet (dolce&gabbana) av syster på kicks, och så köpte jag en supermysig tröja på h&m som jag är kär i nu hihi den kommer definitivt användas mycket i höst kan jag lova ;)  jag hittar typ tusen höst-tröjor som jag vill köpa nu haha :( sånt ska man inte köpa mitt i sommaren, då ska man spendera kläder på sommarkläder, men jag är väl lite speciellt eller nåt, och så köpte jag också en kalender! haha det behöver jag verkligen .. aja nu ska jag inte uppehålla er längre med mitt ointressanta skrivande xd  ska fixa lite bilder på det jag köpte idag. det kommer upp snart =)  pusspåer :*

Postat av: Lovisa

ååhh snickerslatte :( var du tvungen att skriva det? geeeeeeeeeeeeeeee mig

2010-07-17 @ 00:27:03
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: mina - it's my time to shine!

SVAR; jaa verkligen :o

2010-07-17 @ 00:33:55
URL: http://miiinaaa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0