godmorgon =)

jag vaknade för en liten stund sen, ungefär kvart över två. kom hem halv åtta imorse och käkade frukost och gick och la mig. vaknade av att väckarklockan ringde vid två. varför hade jag ställt den? :/ iallafall så ska jag bara ta det lugnt idag också. natten gick bra, mycket bättre än sist. och när jag kom hem var jag pigg! och då är det något som inte stämmer, känns det som ;p  det blir väl andra avenyn idag också, man orkar liksom inte göra så mycket när man har jobbat natt. det är otroligt skönt att bara sitta framför tvn i nårga timmar ;) nu är det två nätter till, och sen är jag ledig mån-fre!! haha på jobbet när man är klar med första rundan så typ sitter man bara i ett rum och kollar på tv. satt och kollade på the grudge inatt, och massa andra bra program. sen går man en runda till, och sen sätter man sig vid tvn ett tag, och då kan det vara skönt att vila ögonen en stund :)   (fast man fortfarande är vaken) var lite trött mellan tre och fem imorse, men sen vände det och så blev jag pigg istället .. inte bra tänkte jag när jag skulle hem och sova. men somnade ganska så snabbt ändå :)  nehe mina vänner nu ska jag fixa iordning mig, så att jag bara kan sitta i soffan tills jag ska åka! hoppas ni alla får en rolig lördag! pusspuss

lite skojiga, mysiga bilder som jag har hittat =)  söta va?




Postat av: Anna

Sv: Tack så mycket :) allt är superfint nu när man äntligen har sommalov :D själv då? va gulliga bilderna var! :D

2010-07-03 @ 15:53:10
URL: http://annaeva.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0