i'm not an addict

så sjukt bra låt. ni alla borde lyssna på den! "i'm not an addict" av K's Choice .. iallafall så har jag ganska tråkigt nu. sitter bara på mitt rum. har väntat på åskvädret som aldrig kom (?) och nu sitter jag och väntar på att rebecca ska dricka oboy med mig. åh jag dödade nyss en mygga eller fluga eller nåt. fick jättedåligt damvete. för inte nog med att jag slog ihjäl den, utan jag hade så tråkigt att jag började klippa av benen på den med en sax . haha vad tragisk jag känner mig, jag vet att jag är dum i huvet. men ja så kan det ju bli ibland .. eller nåt. förresten så saknar jag studenten så sjukt otroligt mycket. synd att man inte kan spola tillbaka tiden alltså. och jag börjar planera för att flytta hemifrån haha men det är ovärt för det dröjer några år. det jag har bestämt är att jag ska ha en kanin löst i min lägenhet som jag ska uppfostra som en hund ungefär. och det går, för så är mina kusiners kanin. den kommer när man ropar på den osv. det har jag bevis på, på film. men vill inte lägga upp den för min röst låter så fult på den filmen haha fail. men iallafall så ska jag typ bara ha saker från lagerhaus i min lägenhet. och så ska den ligga nära stan.

men alltså jag vet att jag skriver tråkiga saker. men jag kan skriva något roligt också .. hmm .. jaadu .. t.ex. ... att .. jag vet inte..  JO! jag åker till liseberg snart! eller den 91 augusti, dvs om ungefär en månad men det kommer bli skitkul! det är mycker roligare där än på grönalund tycker jag. finns mer karuseller, och mycket roligare och läskigare karuseller ! :d  fast jag tror jag redan har skrivit i ett inlägg att jag ska dit .. men skit samma! kul kommer det bli iallafall!

åh jag saknar aqualand på mallis!


Postat av: Frida

Har laggt 2 kommentarer från 2 olika ip nummer på din bild nu!:)

2010-07-13 @ 22:11:27
URL: http://fjidah.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad händer i helgen då? :)

2010-07-13 @ 23:16:47
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Postat av: danten89

Det var så lite=)

Allt bra?

2010-07-14 @ 00:04:49
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Evelina

Skoj :D

2010-07-14 @ 14:53:49
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0