jobbat hela kvällen

har varit på jobbet hela kvällen nu. började kvart i två, och slutade kvart över nio. och så en rast på 30 minuter vid sextiden. har faktiskt gått oväntat bra, och jag fick mycket beröm så jag känner mig nöjd. börjar liksom komma in i rutinerna, och börjar lära känna de som bor där bättre nu också, så det känns superskönt :) kom hem för ett tag sen, tog en macka och nu så sitter jag här helt trött, och ska nog sova snart. börjar klockan sju imorgon, så det blir att ställa väckarklockan på halv sex imorgon bitti, usch inte kul alls. men som sagt, vad gör man inte för pengar :) och jag trivs ju på stället också, så vad är problemet? ;)  det är superbra egentligen. jobbar ju dag imorgon och så det är skönt, slutar klockan ett så jag jobbar bara i fem timmar. riktigt skönt! men nej hörrni nu ska jag väl lägga mig och skriva dagbok, och kanske sätta på en film eller nåt? :)  hope you had a nice day! puss&godnatt


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0