johanna <3

träffade johanna idag på stan och tog en fika. riktigt mysigt var det, vi hade inte träffats på flera månader, men det kändes riktigt bra att träffa henne nu, hade verkligen saknat henne. så vi tog en varsin latte och pratade om massa grejer som hänt på sistone. en del roliga, och en del mycket tråkiga saker. och det känns som att vi har mycket mer att prata om. men ska sova hos henne på onsdag så vi får helt enkelt prata mer då (:  men som sagt, det var verkligen jättemysigt att träffas en liten stund.

johanna vi har varit vänner i ungefär femton år, och du är den som känner mig bäst, och jag tror att jag känner dig väldigt bra. en sak ska du veta, att alltid kommer jag finnas vid din sida och stötta dig, vad som än händer. jag vet inte vad jag skulle göra utan dig egentligen. även fast vi inte ses så ofta länge, så är det skönt att veta att man kan prata om allting. du har alltid funnits där för mig, så jag tänker aldrig svika dig. älskar dig <3


Postat av: Malin

sv: åh, tack! :'D

lägga till varandra på bloglovin? :)

2010-07-05 @ 20:23:50
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/
Postat av: Alexandra

SV: Jag håller med! Om jag fick välja en vecka i mitt liv som jag skulle få uppleva igen så är det studentveckan, så himla kul det var! :D

2010-07-05 @ 22:40:55
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/
Postat av: Ingrid

muuums :)

2010-07-05 @ 23:37:44
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0