köttbullsrullning!

haha jau, idag cylkade jag iväg till jobbet vid tio över sju och jobbade till kvart över två. dagen gick ganska fort faktiskt, förrutom sista timmen, som alltid är seg. mitt jobb är roligt, massa roliga människor som säger roliga saker, och alla är snälla. gillar det helt enkelt. imorgon jobbar jag från halv åtta till halv ett, så det blir kort dag. och efter det ska jag ner på stan med johanna och käka lunch, och det blir jättemysigt.

iallafall så, när jag kom hem så kollade jag lite på film och sen så rullade jag massa köttbullar hihi! det är köttbullar med stuvade makaroner och en massa ketchup, som står på menyn ikväll, mycket gott! efter det ska jag ta det lugnt och sen ska jag faktiskt sova, tidigt! så att man kommer upp imorgon. men ska försöka städa lite mer på mitt rum också innan dess. nu ska jag fortsätta kolla på tre kronor haha efterbliven jag är. men skriver nog mer sen. imorgon kommer min gulliga lovisa hem, yehoo! :d puss på henne.

Postat av: Lovisa

saknar dig kvinna :/

2010-07-19 @ 20:04:55
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0