nighty!

typ femte inlägget idag? nåt sånt, men det blir så när man har tråkigt liksom. klockan är tio över ett nu och jag borde lägga mig .. och jag ska nog göra det typ nu också. är ganska trött så det finns ingen anledning till att sitta uppe och inte göra någonting, när man lika gärna kan lägga sig i en skön säng. och det bästa är att jag inte har något smink alls idag, så jag behöver inte tvätta bort massa smink och skit. fast ska ju använda rengöring iallafall såklart. men det värsta som finns på kvällarna är att stå och försöka få bort mascaran helt. nej usch vad skönt det är utan smink. och varför ska man ha smink, en varm dag som denna? ;) idag har jag förresten lärt mig hur man kokar varmkorv! haha jag är nästan redo för att flytta hemifrån ;) nu på kort tid har jag lärt mig att: göra korvstroganoff, koka ägg och koka varmkorv haha jag känner mig duktig. naeh men nu ska jag lägga mig och läsa "flickan som inte fick finnas", en riktigt bra bok som jag rekommenderar. det går knappt att lägga ifrån sig sen. aja, godnatt alla människor. imorgon blir det att ta det lugnt, och sen jobb på kvällen. nice. puss&godnatt :*

jag saknar faktiskt skolan litegran redan. man hade liksom en trygghet och man visste var man skulle vara, och vad man skulle göra. och man kände sig liksom ändå lite hemma i skolan. jag saknar räddningstjänsten, och jag saknar att rökdyka i skolans källare. jag saknar faktiskt klassen, jag nkan ibland sakna läxor. att ha något att göra på kvällen. läsa på till något litet förhör .. jag saknar förberedelserna innan studenten. att klä flaket, spexet på stan, springa runt i stan och gapa och skrika, skrika på ettorna och tvåorna .. allt man såg fram emot. sen studenten, den bästa dagen i mitt liv. men dagen gick för fort, men den var underbar. åh jag saknar verkligen mycket :) men någon gång måste man gå vidare. :d


Postat av: Love ~

Nu är det omröstning mellan ...

Kika in och rösta på vem du tycker ska vinna!

Ha en jätte bra dag / L ~

2010-07-14 @ 09:41:11
URL: http://lovehvernersson.blogg.
Postat av: Lovisa

söööt:D:D

2010-07-14 @ 18:11:50
URL: http://lovisaindstrom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0