övningskörning?

woho idag ska elina klöpper för första gången i sitt liv sätta sig i förarsätet, framför ratten. det enda hon vet är hur man startar bilen och hur man sitter i den .. haha jag är rädd. ska ut och övningsköra med pappa på stor parkering idag för första gången. är ganska nervös faktiskt men det kommer säkert bli kul :)  ska inte köra så mycket, mest lära mig lite grunder och sånt men jag ser fram emot det faktiskt ^^ 

somnade vid tre inatt och gick upp typ tio och käkade frukost med föräldrarna. tänkte lägga mig och sova ett par timmar till, men det funkar inte eftersom jag måste lägga mig tidigt, ska ju upp och jobba imorgon, suck .. så jag satte mig och började kolla på tre kronor istället .. haha äldsta tv-serien på jorden, och jag kan inte avgöra om "bimbo" är johanna sällström eller inte. hon ser ut som henne, men bimbo står inte med i texten i slutet så jag har ingen aning .. men får väl ta reda på det haha serien är ganska skoj iallafall. sen ikväll kommer kanske emelie och roberto och det blir grillning. alltid lika mys. nu ska jag väl fortsätta kolla på min roliga serie och sen lite senare bär det iväg och övningsköra. förresten idag avslutas fototävlingen , vi får se hur det går :) pussis, skriver mer sen!


Postat av: j ♥

svar: var du intrtesserad av tröjjan o håret?=)

2010-07-18 @ 21:36:06
URL: http://enbbloppis.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0