skepp o hoj

blev grillning nu ikväll med familjen, och så kom emelie och roberto, och mormor hit, mycket mysigt! blev jordgubbs/rabarberpaj med vaniljvisp till efterrätt också, gott gott ;) för övrigt har jag varit ganska nere idag, pga vissa saker som har hänt, som jag inte alls gillar. eller på ett sätt gillar jag det, men på ett annat sätt tycker jag det är förävligt. aja men jag orkar inte bra mig, det är dom som är patetiska. imorgon blir det party med massa kompisar. förfest, och sen ner på powermeet och ha kul. det är ändå roligare det, än att jobba .. så det blir stan med mamma imorgon förmiddag och shoppa lite och käka, och sen blir det hem och fixa sig till kvällen eller nåt :) känner på mig att det kommer bli en mysig dag imorgon iallafall. kommer nog träffa ganska mycket folk imorgon också eftersom det är powermeet :)  blir nog myyz!  nu orkar jag inte skriva mer, ska väl sysselsätta mig med något kanske .. om jag orkar .. eller så ska jag gå och lägga mig, får se. puss på er :*

Postat av: ; ICE

Vad är "Powermeet" för nåt? Min kompis ska dit o har ingen aning om vad det är hehe..



det är bara bra med mig!

kramar! <3

2010-07-09 @ 01:51:40
URL: http://isatousinghatehs.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0