snart läggdags

hejsan hejsan alla människor. jag har övningskört idag och det var verkligen jätteroligt! satt liksom bakom ratten och styrde, och gasade, och kopplade och bromsade och åh det var superskoj, tänker göra det varje vecka med pappa. det roligaste jag gjort på länge, seriöst. hihi sen åkte jag och mamma till hålla. först gick vi in på drurmagazinet och köpte saker till gerbilerna. köpte mat till dom i lösvikt, och sen något hus av nåt slag till dom. efter det gick vi in på maxi och handlade massa saker. när vi kom hem så kom mormor hit och åt grillmat med oss, supergott och supermys :)  annars har jag bara kollat på tre kronor idag och haft ganska tråkigt men det har varit skönt att ta det lugnt bara :) duschade nyss och tvättade håret, riktigt skönt! nu så ska jag väl bara kolla på film och sen gå och lägga mig. blir att gå upp klockan sex imorgon, senast!

btw, jag vann fototävlingen jag var med i hihi, inte helt fel det heller. fast det var mest en rolig grej, men det är ju kul att vinna också! så grattis till mig då, eller nåt ;)    bilden jag tävlade med var:

Postat av: Lovisa

GRATTIS ÄLSKLING :D <3

2010-07-18 @ 23:44:57
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0