sovmorgon och vackert väder!

jahani, jag somnade närmare tre imorse, och gick upp klockan ett på dagen, för en halvtimme sen. riktigt skönt var det att sova ut. nu borde man ju klara av att vara vaken hela natten? speciellt med hjälp av destrozol. aja, jag gick iallafall upp och käkade ett ägg till frukost och nu ska jag nog gå ut på baksidan och lägga mig och sola och kanske bada i poolen. det är 23 grader i poolen idag, riktigt nice! sen får vi se vad dagen mer bjuder på. ska iallafall bara vara hemma och ta det lugnt hela dagen, så jag är utvilad ikväll. nej hörrni nu ska jag sätta på mig bikinin och gå ut, hoppas ni alla får en bra dag :)  skriver mer sen, pussis :*

Postat av: Patrik

jag kommer och snor din pool! that's it XD



sv; en Nikon D90 =)

2010-07-02 @ 13:50:53
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: filippa

snygg header!

2010-07-02 @ 15:50:31
URL: http://hannafilippa.webblogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0