tjollahopp!

jobbade inatt, och det gick bra men tiden gick väldigt långsamt utav någon anledning .. aja jag gick upp vid halv tre idag, gjorde mig iordning och snart ska jag ner på stan och träffa johanna, jag ska bjuda på en fika eftersom hon som sagt fyllde år igår :) hoppas hon hade en bra dag. och jag har saknat henne massvis eftersom hon jobbar i tyskland och så. men nuuu får vi ses hihi! ikväll blir det myskväll med snäckan, typ film och sånt. mycket mysigt, och imorgon blir det grönalund med mina älskade vänner lovisa och jennifer! <3 kommer bli kanonkul! fyra av fem toasters, kanonkul haha! iallafall .. nu ska jag fixa det sista och knalla iväg till bussen :) hoppas ni får en bra måndag! kram!


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0