trött på människor

jag är så trött på människor. så trött på att folk hela tiden missförstår, och ibland till och med med flit för att de vill få tjafs. och jag fattar inte ens vad jag har gjort för att förtjäna det? vissa människor gillar bara att ha någon att tjafsa med för att de har ett tråkigt liv eller nåt sånt! och det är alltid samma människor så det är ju ganska uppenbart egentligen .. aja låt dem leva så då om dom nu tycker det är kul och värt.

sitter iallafall hemma hos mormor nu. cyklade hit och var svettig som en gris när vi kom fram så det blev raka vägen in i duschen :) vi har nyss ätit mat, och det är helt äcklig värme ute just nu, typ jättehög luftfuktighet, och typ tusen greader jag håller på att dö kan jag ju säga! ikväll blir det bara att ta det lugnt här, det blir mysigt :)  "usch vilken dag" kom min mormor nyss in i köket och sa. håller med henne faktiskt. dom har sagt på nyheterna att det ska bli en tropisk natt och jag kommer typ dö eller nåt sånt. om jag inte först hinner dö av irritation på vissa människor. naeh men jag vill ha pengar nu så att jag kan tatuera mig, ser fram emot det som fan, men det är dyrt och jag är snål, och det är inte alls någon bra kombination :p   längtar också till den 9e augusti, för då åker jag, snäckan, farmor och faster till liseberg en hel dag, och sen sover på hotell hihi kommer bli superdupermys! fast det är ju ett tag kvar, och då kommer jag ha pengar förhoppningsvis! jag känner mig sugen på nåt gott, typ en isglass skulle sitta perfekt men orkar liksom inte gå till ica för jag är för lat .. aja, nu ska jag inte uppehålla er längre med mitt ointressanta liv ;p  hoppas ni har en bra dag i den tropiska hettan. skriver mer sen, puss på er ! :*

Postat av: I D A :))

har en tävling på bloggen att vinna en helt ny fin ring. Kolla in bloggen och var med

länk -> http://idaelfs.blogg.se/2010/july/tavling-1.html#comment



ha det bra! :D

2010-07-12 @ 18:39:32
URL: http://idaelfs.blogg.se/
Postat av: a.l

mm tråkigt med drama starters...

2010-07-12 @ 19:50:01
URL: http://avatarlife.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0