wohoo

jag har jobbat hela kvällen på korttidsboendet och jag känner att det passar mig perfekt. det är få platser, bra personal, och jag trivs. det känns som att jag kommer att trivas där. det är väldigt trevlig personal, till skillnad från på andra ställen, som gideonsberg. jag känner att jag har tagit mycket egna initiativ idag och gjort saker av mig själv, utan att någon har sagt åt mig att göra det, utan jag bara gör det som jag tycker behöver göras, det blir bäst så :)  jag kör mitt eget race och gör jag fel så får dom säga till, utan att jag tar illa upp. jag tar bara till mig all kritik och lär mig utav det, hur fel kan det bli egentligen ? :) småfel gör väl alla hihi. men ja som sagt så har det gått väldigt bra idag. jag ska varva ner nu med en film och sen ska jag sova. ska upp klockan sex imorgon, för jag börjar jobba halv åtta. jag funderar på att strunta i att ta med lunch. jag jobbar bara till två, och så bor jag fem minuter därifrån så jag kan ju käka när jag kommer hem istället :)  men jag hoppas att ni har haft en bra onsdag, för det har jag haft, allting känns bra just nu, och jag njuter utav livet. puss på er !!

Postat av: Lovisa

glad att det går bra :) du får sova hos mig nån gång, tar ju bara en halv minut med cykel till ditt jobb :)

2010-07-15 @ 13:22:41
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0