yesterday and today ..

igår
igår efter jobbet åkte jag ner på stan och käkde och gick runt lite med jasmine. köpte ett par jeans shorts och leggings, och en kjol (typiskt mig att göra av med typ passa pengar såfort lönen kommer) .. och en mvflurry som jasmine var snäll och köpte till mig (a) . men ah, sen skulle jag hem och fixa. lovisa kom hit och så fixade vi oss tillsammans. vid åtta åkte jag, lovisa, jennifer och matilda hem till jasmine och jonas och förfestade med dom och massa andra människor <3  vid halv elva skulle vi ta bussen, men jag, lovisa, jasmine, jonas och jennifer missade bussen haha så vi gick till stan, och hade en halvtimme på oss innan det kostade inträde på pluto, och vi hann precis haha (y)  hade dock jävligt ont i fötterna när vi kom fram men det var det väl värt antar jag. men ja det var riktigt kul på pluto hihii! var kul att vara där med alla roliga människor och såntdääär! vi fick skjuts hem ungefär kvart över tre efter en jävla massa problem och kaos .. mja. när jag kom hem deckade jag på sängen och så sov jag till typ två idag hihi skööönt!
idag
idag vaknade jag som sagt vid två eller nåt. duschade och gjorde mig iordning och så tog jag bussen ner på stan med lovisa hihi vi gick runt och kollade och jag hittade massa saker som jag vill ha (som vanligt, när jag har ont om pengar) men var duktig och lät bli att köpa något ;) köpte bara tops, och en marrängsviss på donken haha! lovisa fick sin nya mobil också och den är superfiiin! blev nästan lite avundsjuk hihi :)  men ja, min duger väl den också :d  sen så tog vi bussen hem och nnu har jag precis ätit pannkakor haha, och en myskväll med lillasyster väntar! det blir goda saker .. as usual. och så blir det film eller nåt sånt ^^ nu ska jag lägga in lite vackra bilder från igår haha det är dock mobilbilder, så ha överseende hahah!





Postat av: sofia

Sv: Tack!

Marängswiss är gott! :)

2010-07-29 @ 19:46:38
URL: http://sofiaforss.blogg.se/
Postat av: elvira:)

sv;eller hur!

men skulle aldrig kunna visa mig ofentligt med dom som te-x kissie och hennes bror :)

2010-07-29 @ 20:18:13
URL: http://elvirakaras.blogg.se/
Postat av: SANDRA

Åh, tack så mycket :) Det är min lillasyster som har gjort den. Är inte så duktig på sånt med designs o så :P

Du har också en snygg blogg! :)

2010-07-29 @ 21:44:04
URL: http://basiil.se

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0