alfapet (y)

kvällen bestod av alfapet med rebecca, emelie och roberto och riktigt roligt var det haha. jag vann dårå, men det var ju ganska självklart, med mina skills höhöhö eller nåt. lärt mig en del nya ord idag .. haha. men jaa skoj var det iallafall. nu sitter jag här och har precis registrerat allt på bubbleroom, som jag nu börjat göra reklam för ;)  tror dock inte att man får så himla mycket pengar .. haha men bättre än ingenting, kanske? jag vet verkligen inte vad jag ska skriva! imorgon i skolan ska vi fixa lakanen till studentflaket och det blir nog finemang. efter det kommer det bli träning för fulla muggar. det är inte lång tid kvar nu alltså. och så åker man till mallorca om 11 dagar .. och det har liksom bara försvunnit i allt studentsnack, så jag kom på för några dagar sen "juste! vi åker ju till mallis snart också!" kommer vekligen bli awesome där borta =)  nejni nu ska jag låta er slippa läsa min ointressanta information. så jag säger godnatt, sov så gott :*




Postat av: mli

skryterska hppfff

2010-06-12 @ 19:14:28

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0