avslutning today

idag är det avslutning i skolan och jag känner på mig att det kommer bli väldigt sorgligt .. men jag hoppas att det blir mysigt också, men jag tror att det kommer vara mycket blandade känslor. efter det beger vi oss ut till gräna (eller vad det hette) för att klä vårat fina flak med våra fina lakan! blir nog jättefint ^^ sen så åker jag hem till emelie och sover. kommer inte kunna sova ett smack, sen imorgon är det studenten. men det ska regna hela dagen blää. vi har ju tak på vagnen iallafall men synd om alla som står och kollar ;o  nu ska jag fixa det sista, och sen åka ner på stan och träffa therese ett tag innan vi ska vara i skolan :)  skriver inget mer innan studenten nu tror jag. ni får alla ha en jättebra dag! =)  puss !




Postat av: Lovisa

Längtar tills vi ska på stan! :D <3

2010-06-12 @ 17:10:48
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0