home sweet home

jag kan bara säga att de här tio dagarna på mallorca med min underbara familj har varit helt perfekt! har älskat vaje minut (nästan) förrutom när det regnade, som det gjorde en dag. med det gjorde inget, för de andra nio dagarna hade vi strålande sol hihihi! har hunnit med ganska mycket. solat, badat (såklart) shoppat, gått på marknader och prutat till mig saker, varit på aqualand och åkt en massa roliga attraktioner, varit på båttur, ätit supergod mat och umgåtts med mysigt folk. riktigt skönt var det att komma hemifrån ett tag. vi kom hem inatt och jag somnade som en häst. sov ganska länge i morse och idag har jag inte alls gjort mycket. kollat på film, och tagit det lugnt bara, och om en stund cyklar jag och rebecca till friskis och går på ett intensivpass, skitbra nu när man har varit borta och inte alls tänkt på sin hälsa, men ja det går väl bra endå får vi hoppas ^^   hoppas ni alla har haft det bra när jag har varit borta! jag har saknat många av mina vänner, och jag måste träffa er snart! jag är nu ledig fram tills på fredag, jag ska jobba natt hela helgen, och efter det är jag ledig från måndag till torsdag. missar ganska mycket i helgen när jag jobbar. t.ex. klassfest med 9b och cityfestivalen eller vad det nu heter .. menmen vad gör man inte när man är fattig liksom. ska försöka ta ut lite pengar från fonden också, så man kan shoppa massa ;)  nu ska jag göra mig iordning för att träna ^^  imorgon ska jag gå på stan med lovisis <3  här är lite bilder från mallis! puss&kraam ;*





Postat av: Lovisa

Åh vad fina bilder :) är aaaaavis på dig ;o men vi ses imorron din lilla skäggduva =D <333

2010-06-28 @ 17:13:38
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se.se
Postat av: smilla

sv: det är också riktigt gott!:D

allt är jätte bra med mig hur är det själv?:D<3

Vad härliga bilder det var!

2010-06-28 @ 20:41:08
URL: http://smillaskitchen.blogg.se/
Postat av: smilla

sv: härligt!:D

haft det skit bra:D

hur har du haft det hittills??:)

Kram<3

2010-06-28 @ 21:07:19
URL: http://smillaskitchen.blogg.se/
Postat av: caroline

jag har en vanlig canon :D

2010-06-29 @ 14:00:27
URL: http://carolineklund.devote.se

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0