kommer inte på någon bra rubrik xd

nu så har jag nyss gjort mig iordning för träning. blir ett intensivpass på friskis, som vanligt! kommer bli great och det går nog bättre idag än sist iallafall  =)  känner mig taggad idag. jag ska börja uppdatera min blogg ännu mera. lägga ut fler bilder, fler tips och sånt. kanske lite frågor och sånt också. så min blogg kommer snart bli lite mer intressant att läsa antar jag, och hoppas jag. ikväll ska jag lägga in bilder på väskan och skorna jag köpte igår och snart kommer jag kanske lägga in en video elle bilder på hur jag sminkar mig, och tuperar håret, för det är frågor jag har fått förut, så det kan ju vara skoj :)  nu ska jag ta en frukt och sen cyklar jag iväg :)  kram på er <3

Postat av: Julia

Haha jag hatar komma på rubriker! :P



Fråga något om mig i min frågestund om du vill! :)

2010-06-30 @ 19:28:47
URL: http://lodisjulia.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0