sicko

dålig uppdatering, i know men jag är sjuk. fick feber när jag jobbade förra natten och eftersom att det var introduktion så stannade jag kvar hela natten trots hög feber. när jag kom hem gick jag och la mig, och så tog jag tempen. hade 38.2 grattis .. och åker till mallorca imorgon och är fortfarande inte frisk. hoppas av hela mitt hjärta att jag är frisk imorgon. har ingen lust att sitta på ett flygplan med feber och skit. jag som aldrig annars är sjuk typ, det är väl typiskt att man skulle få det nu ... men aa så är det. blev inge jobb inatt alla fall. dom som jobbar där tror säkert att jag inte orkar jobba bara .. fick en känsla av det när jag var där och sa att det kändes som jag har feber. dom sa liksom "äh det är bara för du är trött och ovan med att jobba natt" men för guds skull jag känner väl skillnad på trötthet och feber .. :p  aja, jag är väl en klenis i deras ögon men det bryr jag mig inte om. hade jag ens tagit jobbet om jag ändå inte hade tänkt jobba? tss .. aja! idag ska vi hem till farmor och farfar en snabbis och sen ska jag till hälla och shoppa (y) sen blir det packning och städning hela kvällen .. och imorgon drar jag till värmen (hoppas jag) hoppas ni alla mår bättre än vad jag gör ;p  ha en bra dag, puss ;*

jag som matar snäckan, när vi var små  ;p  sötisar

Postat av: felicia - livet utan min mamma.

hej! :)

just nu har jag min första frågestund på min blogg. titta gärna in och ställ en fråga. :) den håller på tills på söndag.

kram, felicia. :)

2010-06-16 @ 20:04:41
URL: http://filiica.blogg.se/
Postat av: Anonym

händer i veckan? :D

2010-06-27 @ 19:03:43
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0