tjohoo

sitter hemma hos mormor hihi har ju sovit här med lillasyster och det var mys :)  idag händer inte så mycket, förrutom träning sen ikväll, blir skönt det! det är onsdag idag, bara två dagar kvar tills jag börjar jobba igen, usch! jobbar fredag, lördag, söndag och sen är jag ledig måndag tisdag onsdag torsdag så det är ju ganska soft schema, det är typ tre-fyra dagar i veckan som jag jobbar :)  och det är ju natt, så det blir fina pengar ändåå ;) jag längtar tills på¨måndag, för då ska jag sova hos lovisa hihihhi! länge sen, vi kommer ha så skoj ^^  iallafall nu har jag nyss ätit frukost. blev bara lite fil och flingor och juice. jag har ju liksom börjat en ny "diet", till frukost ska jag äta typ fil, sen sallad eller soppa till lunch, en frukt till mellanmål och sen "vanlig" mat på kvällen. och träna förståss, typ 3-4 gånger i veckan. efter ett tag kommer det ge resultat ;p  hihi. jag vet inte vad jag ska skriva mer, så jag får skriva mer, lite senare när jag kommer hem och då kommer lite bilder upp här också från igår (:  pusspåer ! :**

Postat av: felicia - livet utan min mamma.

sv: jaha vad kul. :)

2010-06-30 @ 12:43:34
URL: http://filiica.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0