alice i underlandet

igår var det utgång för fulla muggar. förfest med lovisa, timmy, johanna, johanna och emil, och sen åkte vi till stan och träffade susanna, och så gick vi till konrad. vi blev där i drygt en timme, och sen drog vi till silk. det var skumt på silk och människor var inte som jag ville att dom skulle vara, men folk förändras ju .. så äääär det. drog hem till storasyster vid två och så sov jag på soffan :)  vaknade och käkade mysfrukost och sen åkte jag hem =)   duschade och gjorde mig iordning för att sen åka ner på stan och gå på bio med mamma, pappa och lillasyster. det blev "alice i underlandet" den var faktiskt inte så bra som jag förväntat mig, men den var iallafall ganska braaa =)   kan rekomendera den litegran iallafall ^^  Johnny Depp och Anne Hathaway var ju med så ^^  nu ska jag plugga, pusspåer


Postat av: tintin

Bloggkändis, mhm, mhm!

Tycker vi kan hålla oss borta från McSlisk nästa gång! ;o

fiskpuss på det!

2010-03-04 @ 23:08:20
Postat av: Elina

McSlisk var skum igår! Inget mer McSlisk ! fizk

2010-03-05 @ 00:32:30
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0