anna vann!

jättestort grattis till Anna Bergendahl som faktiskt vann svenska uttagningen till eurovision song contest! jag tycker det var skoj att hon vann, jag tycker hon har en underbar röst och så är hon jättegullig, så klart att hon skulle vinna  ;p  men hur det går för henne sen har jag ingen aning om ... känns som att det antingen kommer gå skitbra eller jävligt dåligt ... ajah man får väl se  :)  det hade inte gjort nåt om salem al fakir hade vunnit, jag tycker han ääär så gullig ;D

blev en väldigt mysig kväll iallafall! emelie, roberto och mormor kom hit och käkade tacos och kollade på melodifestivalen och hade det mysigt, det gillas jättemycket! mysigaste kvällen på länge faktiskt. tack för en mysig kväll allihopa! :)  nu sitter jag bara här och lyssnar på .. the poodles <3  pussenhej


Postat av: photoblog by malinhe,

SVAR: tack! :)

2010-03-13 @ 22:58:54
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Ja ska sova nu, gonatt! :)

2010-03-14 @ 00:23:53
URL: http://ndail.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0