arg på allt och alla !

åhh gjorde matteprov idag, eller kompliterade sånt jag inte klarat. så hade läraren sagt vad jag skulle läsa på, och så är det helt andra grejer på provet så jag kastade det. jag kan inte matte, har inte fått godkänt på ett enda matteprov i hela mitt liv, och det stör mig så sjukt mycket att folk tror att det är för att jag inte koncentrerar mig och pluggar osv men det gör jag !!!!!!! jag lyssnar på genomgångarna men fattar inte ett skit av vadfan han står där framme och säger för skit!!! åh blir galen, kommer gå ut med ig, för att INGEN förstår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag suger på allting, klarar ingenting, jag är så jävla trött! hatar världen, hatar allt hejdå jag orkar inte mer, allt är skit och FUUUUCKKK!!! kan inte ens beskriva ... HEJDÅ

DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0