dop today

det var krogen igår, och idag var det att pallra sig upp från sängen tidigt (för mig) och göra sig iordning, för att åka på dop. lilla emilia som skulle döpas, och mycket mysigt och fint var det allt. ganska mycket folk och sånt var det också. sen blev det käk på djäkneberget. smörgåstårta och såntdäraa. blev en hel del fototagande också. jag har hittat en systemkamera för 47000kr som jag vill ha, men jag har börjat inse att någon sån kommer jag nog aldrig få råd med ;p  aja .. mysig dag har det varit iallafall. kvällen bestod av film med mamma och pappa, och datorn typ. man kan ju inte vara ute och partaya varenda dag ;)  hoppas ni haft en bra dag, bajbaj




Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0