en tråååkig lista

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
hmm .. hemmanyckel, cykelnyckel, och skåpnyckel
Vilken svordom använder du mest?
fuck och fan skulle jag tro .. :$
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
tar nog hellre bilden .. gillar inte att vara med på bild, om jag inte tar den själv xd
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
typ massa massa kläder och skor och väskor och smink och parfymer och .. massvis. gå på krogen massa också XD
Har någon någonsin kallat dig lat?
ja då, men jag tar inte åt mig, för jag är inte lat ;p
Äger du en bandtröja?
haha ja två st. ebba grön och green day. men använder dem bara när jag tränar
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
berg- ochdalbanor <3
Tittade du på tecknat när du var liten?
vem gjorde inte ;D
Hur många syskon har du?
två systrar :)
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
ja, ska pierca tungan till sommaren
Vad har du för väder just nu?
typ snöigt ;(
Vilken är din favoritfrukt?
svåårt .. vindruvor kanske?
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
mamma hittade mitt namn i almenackan ;p
Gillar du senap?
nja ..
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
haha ingen aning ..
Tycker du om att krama folk?
mja, beror väl på ;)


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0