hide away

idag vaknade jagmed jätteont i halsen och jag kunde knappt prata .. visste inte om jag skulle till skolan men eftersom jag bara hade en lektion så åkte jag dit iallafall. men det var ganska misslyckat för vi håller på med grupparbete just nu och jag har ingen grupp att vara i, och det är bara mitt fel. fan vad jag ångrar att jag satte mig i den här rollen .. fuck it. iallafall så åkte jag hem eftersom att jag hade ont i halsen, och inte kunde träna, som jag hade planerat att göra .. så det blev att sitta hemma och plugga lite, kolla på tv och såntdär. det har varit en ganska jobbig dag psykiskt idag.

det gör bara ont i hela min kropp. innan trodde jag bara att det var något typ av ordspråk men nu vet jag hur det känns. smärtan som ilar i ryggraden, det gör så ont att andas, man känner att man inte får luft. det är äkta smärta ... som jag inte trodde fanns. men det som inte finns är kärleken. den gömmer sig för mig, och jag lär få leta hela livet. om ändå jag kunde få vara den som gömde sig ... jag vet inte om jag kan klara av det här. du fick mig att leva ... shit jag vet inte hur jag ska uttrycka mig längre, jag har inga ord kvar.



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0