jag fyller mina lungor och jag andas

imorgon börjar mitt nya liv. dvs inget jäkla godis, inget annat onyttigt tjaffs utan träna träna träna, nu jävlar är vi påväg mot sommaren och då ska man sköta sig. sen moffar vi i höst igen .. eller nåt. vill ni veta en tråkig sak? att skolan börjar imorgon och jag måste gå upp halv sju !! börjar halv nio .. usch borde verkligen inte vara tillåtet att börja skolan innan tolv ! idag var jag hemma hos mina älskade farföräldrar och åt kakor och bullar <3  mihihii kollade även igenom massa bilder på när jag var riktigt liten. fylldes av tillbakalängtaaaan! gör mig till bäbis igen ?! fisk, jag har tråkigt så snart ska jag sova. men det kommer ändå sluta med att jag går och lägger mig ett eller nåt, och då är det inte bra. aja hejdå människor  x)


kakor<33


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0