puls/intensiv

orka nu måste jag skriva ett likadant inlägg igen, för min dator dog undertiden när jag skrev det förra ...  aja jag var ju och gymmade efter skolan idag, sen åkte jag hem och framåt kvällen tog jag och rebecca bussen till friskis igen och gick på ett jättejobbigt och jätteroligt puls/intensiv-pass. efter passet var man ganska så död och ganska så svettig. mums! sen blev det att ta bussen hem så vi kom inte hem förän närmare halv nio, och då blev det käk direkt alltså ^^   blev att kolla lite på andra avenyn och sen in i duschen. nu sitter jag med min underbara ansiktsbehandling i ansiktet och känner hur den stelnar, blir snart att tvätta bort den :) och jag har jätteont i huvudet också från att jag tränade utan att jag hade druckit något på hela dage nästan .. inte bra alls. men nu så ska jag fixa och gå och lägga mig. imorgon börjar jag halv ett mihihii =)
det är "temadag" för treorna, alla ska ha pyjamas men det skiter jag i, tänker inte gå runt endast klädd i min EBBA grön t-shirt i skolan .. det är ju liksom det jag sover i haha ;p  ne godnatt med er ^^


jag vet att det inte är svininfluensa-kaos längre .. men iaf ;)


Postat av: Lollo

SV: Tack! Nja, kan man bara virka så är det ju bara att följa mönstret, så SÅ svårt är det inte, men vissa saker är ju lite pilliga, och framförallt ihopsättningen sen.



Ha en jättebra tisdag!

2010-03-16 @ 13:14:20
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Louise - Living in Turkey

Ja det vet jag. Först måste du skapa ett konto på yotube. Jag tror man måste vara 18+ men jag är inte säker. Sedan, om det är massa bilder, eller en bild du ska ha videon så lägger du in det på något som heter windows movie make som finns på din dator. Där lägger du in bilden/bilderna som du vill ha, lägger till musik kanske. Tänk på att du måste ha "tillåtelse" att ha musiken i din film. Jag har ex. en au pair video på youtube som de har stängt av ljudet på eftersom jag inte får ha med det utan tillåtelse.



Kolla in mina videos jag har på min blogg för att förstå det där med en eller flera bilder m.m.



Lycka till!!

Kramar Louise

2010-03-16 @ 14:50:11
URL: http://louisesa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0