sjukis :'<

idag vaknade jag med mycket ont i halsen och liite feber. jag blev jättesur eftersom vi ska ut imorgon och allt sånt ;o   jag har ängnat min dag åt att dricka te, äta fruktsallad, kolla på film och sova <3 ganska mysig dag utan att behöva fixa sig och såntdäraa ^^  och så började ju desperate housewives !! fast ganska tråkigt avsnitt måste jag säga. hatar när folk ska hålla på och tänka och drömma hela avsnittet .. känns så ovärt ! jag taggar för imorgon ska ni veta. blir förfest hemma hos lovisa och sen vidare till krogen och sånt ! känns som det kommer bli tjockt nice alltså ! så hör av er om ni ska ut eller nåt sånt hihhihiiiihii!! hejdåå




Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0