träning och frustration

försov mig idag hehe, inte så himla bra, men åkte iaf till skolan och käkade köttbullar med jasmine, och sen pluggade vi projektarbete .. men det gick inte så himla bra, och det ska vara inne på onsdag .. mindre bra eftersom vi inte är klara  :<    får kämpa som satan ikväll och imorgon .. sen gick vi till biblioteket, och sen så gick jag och snäckan in till emelie på kicks och pratade lite om massa saker. emelie, roberto och mormor, och kanske fler ska komma hem till oss på påsklunch på fredag (y)  
sen kilade jag och rebecca till friskis och gick på ett skitkul och skitjobbigt puls/intensiv pass. askul fram till sista låten, när jag skulle ta tillbaka min plats som jag hade innan jag gick och drack, men nej då kommer man inte fram, för att några kvinnor i 35års åldern står och gör allting för att man inte ska komma fram, typ blockerar vägen med sina armar och skit, men tillslut tog jag en annan väg så att jag kom fram ändå haha, vad hör man då av dom "vuxna" människorna, jo "jaha här trängs man, tänk om vi skulle trängas, ska vi börja tränga oss före folk" haha ja, man kan ju bara skratta ;p  blev så jävla frustrerad på deras barnsligheter, så jag vände mig om och sa "ja, det kanske man kan göra, om det finns plats!!" eftersom att när dom stog "längst fram" så var det typ två meter fram till som andra som verkligen stog längst fram. var gör det då dom om jag går fram och ställer mig där ingen står, när det var skittrångt bakom dem, men fanns massa plats framför dem. aja, mogna iallafall haha ofta man ens orkar bry sig XD  sen när vi kom ut ur salen står dom med sina kompisar "aa, så stog vi där, så kom hon och trängdes!!"  hur orkar dom ens hahahha  XD   aja, orkar inte bry mig, dom har väl brist på liv eller nåt ;)   puuss


Postat av: Anonym

Haha ja vuxna fjortisar e rätt skoj!

Ses på freda:)

2010-03-29 @ 22:37:52
Postat av: Elina

haha jaa, fast dom var mer retards än fjortisar ;) typ efterblivna som försökte vara fjortisar ;D

2010-03-29 @ 22:45:20
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0