mums

åkte ner på stan till halv tolv idag och träffade snäckan. det blev en salladslunch på vivaldi! :) hur gott som helst, och fullt med folk var det. som tur var så gick några precis när vi kom så vi fick ett bord på en gång ;) så där blev vi sittande i undefär en halvtimme med våra salladstallrikar ;D efter det så bar det ivåg mot skolan och pluggaaa massaaa. fast jag fick inte så mycket gjort eftersom att jag har det mesta hemma på datorn. men ah jag fick iallafall litegran gjort   =)  efter det så gick jag på stan lite med min storasyster och sen kom mamma, camilla och rebecca och hämtade oss så åkte vi hem till mormor och hälsade på. vi tog med oss frukt och fikabröd, och så pratade vi massa. det känns bra att man kan prata med mormor om allting som har hänt och verkar acceptera det som hänt nu på något sätt .. min mormor är världens bästa. sen åkte vi iallafall hem och snart ska jag äta bandspagetti med faukorv haha<33  sen blir det mer plugg :/



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0