allt går åt helvete

vaför blir allting hela tiden skit ? jag orkar inte med det här, så varför anstränger jag mig ens? fattar inte vad jag har gjort för att förtjäna det här, men man har väl växt upp med det, att jag aldrig har fått nog av det förut? jag fattar inte hur jag har stått ut med det här i tusen år! jag tänker snart säga ifrån för jag orkar inte, mina krafter är slut och det är ingen som förtår någonting alls! folk tror att man inte tål någonting, inte ens en motgång, men ni har ingen jävla aning. jag orkar inte, det är fan sant! jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte


Postat av: Anna

sv: Tack så mycket ! hoppas allt löser dig :/

2010-05-13 @ 21:52:43
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0